روش پنجم: جایگزینی رنگ جزئئی با کمک لایه ماسک ها در فتوشاپ | Partial Color Replacement With Layer Masks

با استفاده از لایه ماسک ها شما می توانید برای ایجاد یک ادیت رنگ دارای سبک رنگ اشیای مشخص را تغییر دهید. این شیوه بهترین عملکرد را برای بک گراندها و اشیا دارد. با این حال، برای تغییر رنگ ها به سیاه یا سفید کار نمی کند زیرا از اجاسمنت اشباع رنگ (hue/saturation) استفاده نمی کند

 

با استفاده از لایه ماسک ها شما می توانید برای ایجاد یک ادیت رنگ دارای سبک رنگ اشیای مشخص را تغییر دهید. این شیوه بهترین عملکرد را برای بک گراندها و اشیا دارد. با این حال، برای تغییر رنگ ها به سیاه یا سفید کار نمی کند زیرا از اجاسمنت اشباع رنگ (hue/saturation) استفاده نمی کند.


برچسب‌ها:
نویسنده: مصطفی


 تغییر رنگ با کمک ابزار جایگزین رنگ | The Replace Color Tool

چگونه در فتوشاپ رنگ را تغییر دهیم یا جایگزین کنیم

چگونه در فتوشاپ رنگ ها را تغییر دهیم

انتخاب روش تغییر رنگ ها بر اساس این که چگونه می خواهید تصویرتان را ویرایش کنید خیلی مهم است؛ چرا که هر روش مزایا و معایب خود را دارد. شما هم چنین توجه خواهید داشت که روش های خاص برای سوژه های متفاوت بهتر است، براساس این که آن سوژه مثلا پس زمینه، ماشین یا لباسی بر تن یک شخص باشد.

محتوای کامل را در ادامه مطلب بخوانیم


برچسب‌ها:
نویسنده: مصطفی


این آموزش  تغییر رنگ مو فقط برای کاربرانی است که با تبلت کار می کنند. شما بدون تبلت نمی توانید به افکت های استفاده شده دسترسی داشته باشید(برند های زیادی وجود دارند اما می توانم به شما اطمینان دهم که Wacom بهترین برند است).

آموزش تغییر رنگ مو زنانه در فتوشاپ با استفاده از براش و تبلت

 برای مطالعه آموزش در ادامه مطلب همراه ما باشید..

 

 


برچسب‌ها:
نویسنده: مصطفی


ذخیره فایل نهایی در فتوشاپ

1 روی منوی File کلیک نموده و گزینه Save As را انتخاب کنید تا کارتان را ذخیره کنید. ذخیره کارتان را بلافاصله پس از ایجاد پروسه شروع کنید.

 

چگونه فایل کار خود را در نرم افزار فتوشاپ ذخیره کنیم

 2 یک فرمت فایل را از منوی بالا-پایین انتخاب کنید. آپشنی که انتخاب می کنید بستگی دارد به این که چه برنامه ای برای استفاده از تصویر دارید:

 

بقیه مطالب در ادامه مطلب


برچسب‌ها:
نویسنده: مصطفی


چگونه یک تصویر را در فتوشاپ جای دهیم؟

این مقاله به شما آموزش می دهد چگونه یک تصویر را باز نموده و در فتوشاپ قرار دهید. باز نمودن یک تصویر، تصویر را برای ادیت در فتوشاپ باز خواهد کرد. قرار دادن یک تصویر، تصویر را به عنوان یک لایه جدید در فایل فتوشاپ موجود جای خواهد داد. اگر می خواهید المان ها را در یک تصویر ترکیب کنید این کار سودمند خواهد بود.

 

 

 


برچسب‌ها:
نویسنده: مصطفی


نحوه استفاد ه از آدوب فتوشاپ

 

آدوب فتوشاپ یک نرم افزار ویرایشگر گرافیک است که در همه انواع حرفه ها، از جمله طراحی گرافیک، عکاسی، و ایجاد وب استفاده می شود. حتی کاربران خانگی عادی نیز می توانند برای ایجاد هنر و تنظیم عکس ها از فتوشاپ استفاده کنند. موقعی که شما کار با فتوشاپ را شروع می کنید، ذره ای پیچ و خم در یادگیری وجود خواهد داشت، چون ابزار ها و ویژگی های بسیاری وجود دارد. این مقاله قواعد آدوب فتوشاپ - چگونه درست کردن تصویر، چگونه استفاده کردن از ابزار نقاشی و رنگ آمیزی، و چگونگی ایجاد همه انواع تنظمیات تصویر - را به شما می آموزد.

هشت روش استفاده از آدوب فتوشاپ

روش اول : ایجاد یک تصویر جدید

 

 

1 : برنامه فتوشاپ را باز کنید. این برنامه در منوی ویندوز استارت شما یا در پوشه Mac's Applications تان خواهد بود. فوتوشاپ به صفحه خوشامدگویی باز خواهد شد.

 

2 : روی Create new(در پنل سمت چپ) کلیک کنید. این کلیک پنجره New Document را باز می کند، که به شما اجازه می دهد بوم آغازین خود را سفارشی کنید.

* اگر شما از یک نسخه قدیمی تر آدوب فتوشاپ دارید استفاده می کنید که به یک صفحه خوشامدگویی باز نمی شود، روی منوی  File  کلیک کرده و  New را انتخاب کنید تا یک تصویر جدید ایجاد کنید.

*اگر شما می خواهید یک تصویر موجود را از کامپیوترتان انتخاب کنید، گزینه Open را به جای جست و جو برای فایل انتخاب کنید.


برچسب‌ها:
نویسنده: مصطفی